close


                                                                              


主唱:惠妮休斯頓
How do I get through one night without you
我該如何度過沒有你的夜
If I had to live without you
如果我必須沒有你活下去
What kind of life would that be
那會是什麼樣的人生
Oh and I, I need you in my arms
我需要你在我的懷裡
Need you to hold

需要你的擁抱
You're my world, my heart, my soul
你是我的世界,我的心,我的靈魂
If you ever leave
如果你離去
Baby you would take away everything good in my life
寶貝你將帶走我生命中美好的一切
And tell me now
告訴我
How do I live without you
失去你,我怎麼活下去
I want to know
我想知道
How do I breathe without you
失去你,我怎麼呼吸
If you ever go
如果你真要走
How do I ever, ever survive
我怎麼活的下去
How do I, how do I Oh how do I live
我怎能活的下去

Without you there'd be no sun in my sky
是去你我的天空將沒有太陽
There would be no love in my life
我的人生再也沒有愛
There'd be no world left for me
我將失去全世界
And I, baby I don't know what I would do
寶貝,我不曉得我還能做什麼
I'd be lost if I lost you
失去你,我將迷失自我
If you ever leave
如果離去
Baby, you would take away everything real in my life
寶貝你將帶走我生命中真實的一切
If you ever leave
如果你離去
Baby you would take away everything
寶貝,你將帶走
Need you with me
我需要的一切
Baby don't you know that you're everything good in my life
寶貝因為你明白你是我生命中美好的一切
And tell me now
告訴我
How do I live without you
失去你,我怎麼活下去
I want to know
我想知道
How do I breathe without you
失去你,我怎麼呼吸
If you ever go
如果你真要走
How do I ever, ever survive
我怎麼活的下去
How do I, how do I Oh how do I live
我怎能活的下去

Without you
沒有你

arrow
arrow
    全站熱搜

    珊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()